środa, 11 czerwca 2014

Zakynthos 2012 - Magiczna wyspa

Można by rzec, że to właśnie od tej podróży wszystko się zaczęło ;) Pierwsze wakacje zagraniczne, pierwsza długodystansowa podróż samolotem. Wakacje wykupione w biurze podróży na termin 15.06-29.06.2012. Wybraliśmy Hotel Admiral Captains Commodore Complex, warunki jak na 3* bardzo dobre, pyszne jedzenie, miła obsługa, nie można było narzekać.  Ekipa 6-osobowa + dzieci.
Dwa tygodnie błogiego nic nie robienia, all inclusive, baseny, morze, imprezy, mnóstwo przygód, wiele poznanych ludzi i wspomnień.
Jako, że byliśmy z biurem podróży, wykupiliśmy kilka wycieczek zorganizowanych przez hotel jak również wykupionych na mieście m.in: zwiedzanie stolicy i winiarni, 8 godzinny rejs dookoła wyspy, wycieczka śladami żółwi Caretta Caretta, dwa wyjazdy do Aqua Parków oraz zorganizowaliśmy sobie jednodniową wycieczkę samochodową. Hotel mieliśmy w miejscowości Argassi. Mała ale dość spokojna miejscowość, plaża skromna lecz nie brakowało miejsca do leżenia. Kilka razy byliśmy na plaży Banana Beach, bardzo piękna i długa plaża, w miejscowości Laganas warto zatrzymać się i nazbierać pięknych muszli, miejscowość dość rozrywkowa z piaszczystą plażą. Jedną z głównych atracji wyspy jest Zatoka Wraku (Navagio). Robi wrażenie od strony można jak również z góry. Pięknych miejsc na wyspie jest jeszcze wiele, których nie zdążyliśmy zobaczyć. Jeżeli będzie okazja na pewno je zobaczę!